Di zaman yang serba sibuk(fast paced)\kerjaya\IT ini, ScoreA merupakan Satu Produk Keperluan!!

Di zaman yang serba sibuk(fast paced)\kerjaya\IT ini, ScoreA merupakan Satu Produk Keperluan!!
Jangan biarkan anak2 anda ketinggalan!! ( "Didiklah anak2 mengikut zaman mereka" ) & Jangan Lepaskan peluang Sunrise Business yang sedang hangat melanda dalam tahun 2011 ini! (100% Sekolah Bestari Pada 2010)

Monday, April 19, 2010

Skuad Jelajah Motivasi 1Malaysia GPMS-Score A ! (15/4/2010) Satu keluarga, Satu Portal ScoreA!, ScoreA Satu Produk Keperluan Keluarga Kita!






Skuad Jelajah Motivasi 1Malaysia GPMS-Score A

(Dirasmikan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan turut dihadiri Menteri Belia dan Sukan, Datuk Ahmad Shabery Cheek.)



Adakah Anda Tahu RAHSIA & RESEPI KEJAYAAN Nur Amalina?
Apakah RAHSIA kejayaan pelajar cemerlang, Nur Amalina Che Bakri yang mendapat 17 A di dalam peperiksaan SPM?

RAHSIA beliau ialah dengan banyak melakukan latih tubi soalan2 sebenar Past Year Exam(Score A Program mempunyai lebih daripada itu!). Sebenarnya ia bukan lagi rahsia! Malah, ia adalah rahsia yang sudah terbongkar!

Ya, RAHSIA tersebut adalah melalui kaedah pembelajaran secara latih-tubi yang dikenal juga sebagai kaedah OUTPUT LEARNING atau PEMBELAJARAN OUTPUT.


Jom Join ScoreA! Bersama Tingkatkan PENDIDIKAN dan EKONOMI $$$ Keluarga kita! Satu Keluarga, Satu Portal ScoreA! ScoreA, Satu Produk Keperluan Keluarga Kita!



Hubungi Saya(En. Khuzaifah) sekarang untuk ke Preview yg Percuma dan Eksklusif , Perbincangan dan Pendaftaran!

(Jom ke Preview scoreA, lokasi di seluruh Malaysia) (Dapatkan maklumat tentang Bisnes\Program Pendidikan yg HEBAT ini!)


Luangkan hanya sedikit masa lapang anda untuk mengetahui tentang Program yg boleh mengubah Masa Depan Anda\Keluarga ke arah yg Lebih PositiF ini! Samaada dari sudut Pendidikan atau Kewangan!
Jangan bertangguh lagi! Jom Ke Preview Yang Percuma\Eksklusif!



Kata Hikmat Prof. Dr. Hamka:

"Peluang yang besar itu datang secara tiba-tiba....... datang tidak menentu masa...... datang disaat kita kesempitan atau kesusahan. Nilailah peluang itu dengan secara bijaksana. Rebutlah peluang yang besar itu, kerana peluang yang besar itu boleh berlalu dengan tiba-tiba. Jangan jadikan Seribu Alasan untuk tidak merebut peluang yang besar itu!”



019-348 3347 (Msg\Call)
Email : mohd.khuzaifah@gmail.com

ScoreA Elearning Consultant\Entrepreneur
Bach. of Electricals and Electronics Engineering(Hons.)
Universiti Teknologi PETRONAS, UTP

Berita Penuh di sini : http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0416&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_06.htm



2 comments: